Przeprowadzka firmy stanowi nie lada wyzwanie. Jeśli chcesz, by nie utrudniła pracy biura, powinieneś się do niej odpowiednio przygotować. Sprawdź, co możesz zrobić.

Jak i kiedy podjąć decyzję o przeprowadzce firmy?

Przede wszystkim taką decyzję musisz podjąć z odpowiednim wyprzedzeniem. Daj zarówno sobie, jak i pracownikom czas na oswojenie się z sytuacją. Przedstaw zalety i przyczyny swojej decyzji.

Możesz skontaktować się z firmą Przeprowadzki Lider, która profesjonalnie zorganizuje cały proces. Dzięki niej możesz zaoszczędzić sobie niepotrzebnych nerwów. Umów się z nią na oględziny i wycenę usługi. Możesz ją poprosić o zarezerwowanie przeprowadzki na sobotę lub inny dzień wolny od pracy. W ten sposób nie narazisz się na utratę klientów z powodu zmiany siedziby przedsiębiorstwa.

Wyznacz osoby, które się zajmą:

  • inwentaryzacją mienia,
  • przygotowaniem listy rzeczy do utylizacji,
  • organizacją stanowisk i urządzeń biurowym w nowym miejscu.

Jak zadbać o dokumenty?

Pamiętaj, by właściwie uporządkować dokumenty przed przeprowadzką. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnego stresu i chaosu. Do tego zadania możesz wyznaczyć konkretną osobę. Pracownicy Przeprowadzki Lider podpowiedzą, jak Ci prawidłowo zabezpieczyć dokumenty. Warto tutaj skorzystać z checklisty:

  1. Kompletowanie dokumentów do przeprowadzki.
  2. Przygotowanie materiałów i akcesoriów ochronnych (folia stretch, folia bąbelkowa, kartony, taśmy, przekładki kartonowe, paśmy mocujące).
  3. Zabezpieczenie dokumentów (szczególnie tych poufnych) przed zniszczeniem i dostępem niepowołanych osób.
  4. Ładunek towaru na środek transportu.
  5. Przewóz i rozładunek.
  6. Przewóz mebli i urządzeń biurowych.
  7. Sprawdzenie czy wszystkie rzeczy zostały przeniesione.

Podczas zmiany siedziby przedsiębiorstwa warto skorzystać z usług Przeprowadzki Lider. Wiemy, jak prawidłowo zabezpieczyć i przewieźć dokumenty, sprzęt i meble. Przygotujemy kartony i inne materiały ochronne. Pomożemy też wszystko zapakować.

W pierwszej kolejności warto przewieźć wartościowe rzeczy, takie jak komputery, drukarki, laptopy, monitory i urządzenia wielofunkcyjne. Firma przeprowadzkowa odpowiednio je zabezpieczy. Dzięki temu dotrą na miejsce w nienaruszonym stanie. Zastanów się również, czy przewieźć wszystkie meble. Jeśli przeprowadzasz się do większego biura, możesz dokupić dodatkowe meble i urządzenia.

Dostosuj biuro do liczby pracowników, ich potrzeb i obowiązków. Zainwestuj w dobre komputery, duże biurka i ergonomiczne fotele. W ten sposób poprawisz komfort i wydajność zespołu. Nowoczesne, minimalistyczne biuro będzie doskonałą wizytówką Twojej firmy.

Ile kosztuje przeprowadzka biura?

Nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi. Na cenę usługi wpływa wiele różnych czynników. Należy wziąć pod uwagę:

  • ilość rzeczy, ich waga i wymiary,
  • długość planowanej trasy,
  • termin i czas w jakim przeprowadzka ma zostać zrealizowana.

Sprawna i szybka przeprowadzka to oszczędności dla Twojej firmy!

Jeśli chcesz przeprowadzić się szybko i bezstresowo, pamiętaj o kilku podstawowych czynnościach:

  1. Opróżnić szafek i szuflad.
  2. Zapakować dokumenty i przedmioty biurowe do kartonów.
  3. Rozkręcić meble lub ofoliować je w całości.
  4. Zabezpieczyć komputery, monitory, drukarki i inne urządzenia elektroniczne (owinąć kilkukrotnie folią bąbelkową i zakleić taśmą).
  5. Dokładne oznaczyć wszystkie kartony.

Serdecznie zapraszamy do skontaktowania się z nami, chętnie zajmiemy się przeniesieniem Twojej firmy w nowe miejsce. Zrobimy to sprawnie, szybko, bezpiecznie i z zachowaniem wszystkich procedur. Dodatkowo wszystkie przenoszone elementy będą odpowiednie zabezpieczone jak i ubezpieczone specjalnym ubezpieczeniem dla firm przeprowadzkowych - OCP.

Skontaktuj się z nami i miej to za sobą :)

Lider przeprowadzki Dawid Lizak
ul. Armii Krajowej 81/34
30-150 Kraków

+48 509 803 149